dijous, 3 de febrer de 2011

ENS AVALUEM: QUÈ HEM APRÈS?

Creieu que heu après moltes coses? Heu entès tot el que heu fet? Podríeu haver treballat una mica més o penseu que us heu esforçat al màxim? Heu ajudat els companys? Hi ha hagut algú que us ha ajudat a vosaltres?...


Tot això i molt més és el que em podeu explicar per autoavaluar-vos de matemàtiques. Redacteu la vostra explicació i la publiqueu aquí com un comentari. Penseu que ho llegirà tothom, ha d'estar molt ben redactat i sense faltes d'ortografia. Us anirà bé primer fer-lo en un document Word o Open Office i després copiar-lo i enganxar-lo als comentaris.

15 comentaris:

  1. Jo he après moltes coses que abans no sabia , per exemple a dividir decimals , a
    multiplicar decimals i ara també se com s'escriuen.

    Tot el que hem fet i hem explicat ho he entès molt bé a la primera no a calgut que
    m'ho tornin a explicar.

    Jo crec que m'he esforçat al màxim per escoltar, aprendre i fer el treball.

    He ajudat sempre a tothom que m'ho demanava , primer l'hi preguntava a la
    professora si el podia ajudar i s'hi hem deia que si els podia ajudar els ajudava.

    A mi ningú m'ha ajudat perquè ja entenia el que es feia en cada exercici.

    Quan la professora està explica'n algun exercici jo estic escoltant l'hi i no parlo.

    Fet per:Juan Ramón

    ResponElimina
  2. Roger Alonso 5è a


    que hem après



    Jo he après a:colocar els dècimals a sumar-los,restar,
    mutriplicar-los i dividir-los.
    El principi hem va costar entendre de les dècimes
    son les de mès a l’esquera perquè les mil-lesimes
    son derivats de mil i aixi ho feia malament.Jo m’hi
    he esforçat el maxím perquè és un tema molt important i vui millorar la nota,m’han tingut que ajudar
    en Juan i la Rosa.Encara que parli estic atent a les clases.Jo he ajudat a l’Andres,en Gerard i la Isabel

    ResponElimina
  3. Jo crec que he après moltes coses , a fer operacions amb decimals , escriure bè els decimals , posar-los a la graella...

    He entès totes les cosses , de vegades m'ha costat una mica , quant ja ho havia entès , no feia falta que ningú m' ajudés.

    Jo m'he esforçat el màxim però de vegades m'he desconcentrat una mica.

    He ajudat casi sempre als companys quant m'ho demanaven , però de vegades no els podia ajudar , perque no ho entenia jo.

    A mi m'ha ajudat casi sempre en Juan, perquè estava a la mateixa taula que jo i la Rosa .

    Jo crec que em mereixo bona nota , perque m'he esforçat molt , he fet tots els deures , he presentat totes les feines , quant la Rosa explica estic en silenci.

    Marta Roig Sala

    ResponElimina
  4. Marc. Bordas. 5è a.

    Que em après:

    Jo he après a colcar,sumar,restar,multiplicar i dividir decimals, al principi no s’avia però al llarg del curs vaig aprendre.
    Hem podria esforçar una mica nomes una mica mes.
    M’han ajudat el Juan la maina i la Rosa.
    I jo he ajudat a la Carme a la Isabel i al Jordi,sempre le donat els deures a la professora pel dia queren o el seguent i els he corregit.
    Per això crec que he mereixo un notable normal o alt.

    ResponElimina
  5. jo e après moltes per exemple dividi entre decimals, multiplicar entre decimals, escriure be els decimals a bon correspon.
    jo e entes casi tot perque algunes coses no me an quedad claras.
    jo podria esforçarme una mica mes.
    jo e ayudat pero a poca gent .
    a mi m´han ajudat el Juan, Marta, la Rosa etc...
    Andres Landivar Holguin.

    ResponElimina
  6. Autoavaluació de Mates
    Crec que he après moltes coses com calcular els preus dels menjars que fem, els decimals i operacions amb ells.
    Em sembla que sí ho he entès tot però els decimals i a fer operacions amb ells em va costar una mica i ho vaig preguntar als pares.
    A la classe m’ha ajudat el Juan i d’altres persones i jo he ajudat als que mu han demanat i sabia el que s’havia de fer.
    Jo crec que em mereixo un excel•lent encara que he tingut algunes errades que intentaré millorar el pròxim trimestre. A més a més, m’he esforçat en els exàmens, he entregat tots els deures i si estaven malament he intentat corregir-los. Sé que encara em podria esforçar una mica més.
    Pau Bazoco

    ResponElimina
  7. Jo he après a:sumar,restar,multiplicar i dividir amb decimals.
    De vegades ajudo als altres:fent divisions de amb decimals.
    Entrego tots els deures al dia que toca i em comporto a la classe pero avagadas parlo vasatant.
    M'hauria de esforçar mes amb la presentació i tambe m'hauria de esforsar en els problemes.
    He entes totes les coses que diu la Rosa.


    Àlex Pérez 5é

    ResponElimina
  8. Jo he aprés a sumar, restar, multiplicar i dividir amb decimals i a escriurels.Sempre he entes tot el que a explicatla la Rosa. Jo he ajudat a la gent que m´ho necesitava, pero tambe m´han ajudat a mi. El meu comportament a classe es bó perque estic atenta. Els deures sempre els presento a temps i amb bona presentacio i quant no estaven be els he areglat.
    Per aixo crec que em mereixo un notable.

    ResponElimina
  9. En principi,lo més interessant de tot és haver après a fer totes las operacions senzilles amb decimals.He entregat els deures que havia de fer en el seu moment,i em sembla que tinc un bon comportament a classe.Per el proxim trimestre faré tot el possible per continuar en la mateixa línea.


    Alba Aguilera Camacho 5é A

    ResponElimina
  10. Carme

    Jo Rosa crec que em mereixo mes bona nota que el trimestre passat.Perque he fet tot el del dosierme he esforsat a fero i he possat tot el temps que he pogut i per fer me coses a part del docier.Tambe,faig bona presentació,em comportu be a classe,he apres moltes coses noves i els temas m'has han sigut coses que no hem fet altres cursos...I si aalgu em demana ajuda l'ajudo (Pero no moltes persones m'ho demanan)I a mi tambe m'han ajudat molt i jo s'ho he agraheit

    ESPERO QUE EM POSSIS MES BONA NOTA QUE EL TRIMESTRE PASSAT QUE JO CREC QUE ME LA MEREIXO.

    ResponElimina
  11. Jo he apres a escriure els decimals a restar-los, sumar-los, multiplicar-los i dividir-los.Entenc tot el que a explicat la Rosa a la primera.He ajudat a algunes persones i tambè m´an ajudat. Presento els deures el dia que toca i amb bona presentaciò,i si estan malament els areglo. En clase em comporto be i no molesto.Per això crec que em mereixo un notable.
    Marina Cenzual

    ResponElimina
  12. Jo crec que em mereixo un 9, perqué: es tic atenta a classe, no mas tingut que cridar la atenció, acostumo a portar els deures a temps, se sumar, restar, multiplicar, també si algunas em costan i se dividir, també acostumo a entendre les coses rapidament.
    Aquet any m’ha agudat: la Marta, la Marina i en Juan, que jo enrecordi.
    El control m’ha sortit bastan bé.

    Claudia

    ResponElimina
  13. Jo l'he fet bé perquè tenia tots els fulls amb nom i data. Principalment ho he fet bé perquè he fet tot el que se'm demanava. Al dossier hi he ficat totes les fitxes de mates.Aquest any m'han ajudat quan tenia dubtes. Jo també he ajudat a la gent que tenia dubtes. Les mates no em costen gaire d'entendre però em costen algunes operacions. A informàtica també he fet el que se'm demanava

    ResponElimina