dimecres, 29 de febrer de 2012

FEM MATEMÀTIQUES, CONCURS DE RESOLUCIÓ DE PROBLEMES

 Cada any la FEMCAT organitza aquest concurs. Els grups de sisè hi participem des del seu inici. Aquest curs també ho estem fent. Quan acabi el termini de presentació dels treballs ja us explicarem com ho hem fet.

Aquí teniu l'enllaç amb tota la informació del concurs. També podeu trobar-hi els problemes que es van fer servir l'any passat per a la segona fase. Per si voleu anar practicant!

VOLEU SABER QUINS GRUPS HAN QUEDAT SELECCIONATS? Cliqueu l'enllaç següent i busqueu la llista de classificats.

FEM MATEMÀTIQUES

Ja estem a punt d'acabar amb els problemes. Hem treballat molt. Ara cal veure què hem après amb tota la feinada que hem fet. Haureu d'omplir EL FULL D'AUTOAVALUACIÓ. Un cop fet, repassat i corregit l'haureu d'imprimir per donar-me'l. Aquesta feina és individual.
MOLT IMPORTANT!!! Abans d'escriure a dins del full l'heu de baixar com a RTF i desar-lo al vostre PEN amb el vostre nom. UN COP FET AIXÒ HI PODEU ESCRIURE, NO ABANS.

Si voleu, també podeu escriure algun comentari a aquest apartat del bloc. Recordeu de posar-hi el vostre nom.

Bona feina! 

8 comentaris:

  1. Hola Rosa sóc la Carlota sobre aquest m¡tema del problemes.... és molt divertit i jo he aprés a treballar en grup i a repartirnos la feina

    ResponElimina
  2. Hola Rosa a mi m'ha agradat fer aquesta feina perquè a sigut molt divertida.

    ResponElimina
  3. Hola Rosa , molt interessant aquesta web , ha sigut molt divertit poguer participar en el concurs . Una pregunta : Per quin dia es la autocaluació ?¿ Gracies per si algú emrespon .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, me l'heu de donar demà. Però a escola la podràs acabar, no pateixis.

      Elimina
  4. Fer aquests problemes m'ha servit per a aprendre a resoldre millors tots els problemes, saber més coses sobre el món de les matemàtiques, paraules que no sabia "el que feien", etc... També m'han ajudat a resoldre quasi sol tots els dubtes i més. Però el que m’hes m’ha aportat ha sigut a fer les operacions més rapid i aprendre més paraules noves com compost, triangular...

    ResponElimina
  5. A mi m'ha agrdat perque he apres a treballar en grup i a explicar com he fet problemes...
    De cada un daquests problemes he arpès coses diferents.
    M'ha agradat fer-ho

    Carme Esteban de la Cruz

    ResponElimina
  6. Hola ,
    Que bé!!! Ens hem classificat!!!

    ResponElimina